Доставка / оплата

       Оплата

       - Готівкою

       Увага! Даний вид оплати можливий виключно при самовивозі з магазину, який знаходиться за адресою: м. Хмельницький, Пр. Миру 69, ТЦ «РІКО», Відділ розвиваючих іграшок «Тотоша». Графік роботи: Понеділок - субота з 10:00 до 19:00, неділя – з 10:00 до 17:00.

       - Наложений платіж з частковою передоплатою

       Можлива відправка післяплатою з передоплатою на карту Приватбанку в розмірі доставки товару в обидві сторони. Сума передоплати становить 20% від вартості замовлення, але не менше 100 грн. Вибираючи такий вид оплати, наші клієнти несуть додаткові витрати, пов'язані з поверненням післяплати. Розмір такої комісії залежить від обраної вами транспортної компанії.

       - Повна оплата вашого замовлення на карту Приватбанку

       Реквізити для оплати ви отримаєте в смс-повідомленні. Звертаємо вашу увагу, що ми намагаємося зробити роботу з нами якомога більш відкритою і прозорою, тому ніяких додаткових комісій за зарахування грошей на карту вам оплачувати НЕ ДОВЕДЕТЬСЯ.

       - Он-лайн оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay

       Цей вид оплати ви можете зробити безпосередньо при оформленні замовлення, вказуючи необхідні дані вашої платіжної карти. Додаткові комісії при такому вид оплати - ВІДСУТНІ.

       - Безготівковий розрахунок

       Можлива робота на підставі договорів з бюджетними організаціями, а також співпраця з іншими суб'єктами господарської діяльності з оплатою на розрахунковий рахунок. Якщо Ви обираєте такий вид оплати - нам обов'язково будуть необхідні ваші реєстраційні документи, для належного документального оформлення угоди.


       Доставка

       Наш інтернет-магазин може доставити ваше замовлення по всій території України за допомогою кур'єрських служб доставки: Нова Пошта, Укрпошта, також можливий самовивіз в м Хмельницький.

       - Доставка Новою Поштою здійснюється в будь-яке місто України (за умови наявності представництва) протягом 1-3 днів з моменту відправлення товару. Відправки даного транспортною компанією здійснюються щодня в робочі дні інтернет-магазину. Вартість доставки вашого замовлення формується на підставі його фактичного ваги, а також його габаритів (розмірів упаковки), більш детально з цією інформацією ви можете ознайомитися тут https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/ceny_i_tarify

       - Доставка Укрпоштою здійснюється в будь-яке місто України (за умови наявності представництва). Згідно правил даного перевізника доставка (за замовчуванням посилки відправляються за тарифом Стандарт) термін доставки складає до 7 днів з дати відправлення товару. На ваше прохання можна відправити замовлення по тарифу Експрес. Відправки даного транспортною компанією здійснюються з періодичністю раз в 2-3 робочих дня. Вартість доставки вашого замовлення формується на підставі його фактичного ваги, а також його габаритів (розмірів упаковки), більш детально з цією інформацією ви можете ознайомитися тут https://ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-standart

       - Кур'єрська (адресна) доставка можлива до дверей замовника кур'єром поштових операторів Укрпошти або Нової пошти. При цьому, дана послуга оплачується покупцем додатково, згідно з тарифами відповідної транспортної компанії.

       - Самовивіз. Ми надаємо можливість нашим клієнтам самостійно забрати ваше замовлення (за попередньою домовленістю з менеджером) безпосередньо в магазині розвиваючих іграшок «Тотоша», який можна знайти за адресою: м Хмельницький, пр. Миру 69, ТЦ «РІКО», I-й поверх. Графік роботи магазину: з понеділка по суботу з 12:00 до 19:00, неділя – з 10:00 до 17:00.

 

       Додаткова інформація по доставці

       Шановні клієнти, менеджери нашого інтернет-магазину зможуть вас проконсультувати по орієнтовним термінів доставки, а також по орієнтовній вартості доставки, але відповідальності за роботу транспортних компаній Інтернет-магазин не несе.

       Терміни доставки можуть змінюватися кур'єрськими службами самостійно, без повідомлення своїх клієнтів, особливо це стосується передсвяткових днів.

       Перед відправкою вашого замовлення наші співробітники обов'язково його перевірять на наявність видимих ​​дефектів, при необхідності додатково упакують в коробку або картон (додаткові витрати на таку упаковку Покупець не несе). Часто клієнти хочуть отримати своє замовлення у фірмовій упаковці транспортної компанії. В такому випадку, Вам просто достатньо повідомити нашому менеджеру про це. Оплата вартості фірмового пакувальної тари відбувається за рахунок Покупця.

       Ми хочемо зробити вашу покупку швидкою і приємною, щоб ніякі негативні ситуації не впливали на наше співробітництво, тому при відправці всі ваші замовлення страхуються на повну вартість. На прохання Покупця ми можемо вказати мінімальну оціночну вартість, але в такому випадку Покупець приймає повністю на себе відповідальність за всі фінансові ризики в разі пошкодження або втрати вантажу. Таке прохання має бути зафіксовано в коментарях до замовлення або при телефонному дзвінку менеджером.

       Оплату за доставку Покупець виробляє самостійно у відділенні транспортної компанії при отриманні замовлення (якщо з менеджером не було обумовлено інше).

       Важливо!!! При отриманні замовлення у відділенні транспортної компанії, Покупець зобов'язується перевірити свою посилку (всі товарні позиції) на предмет наявності механічних пошкоджень при транспортуванні (бій, тріщини, застрягання і т.д.). За умови наявності таких, обов'язково складає в відділенні кур'єрської служби акт - претензію. Без вказівки дати і часу оформлення такої претензії наш інтернет - магазин не братиме від вас претензій щодо механічних поломок іграшок, які швидше за все, сталися з вини перевізника.